tirsdag 1. mars 2011

min fantastiske februar pakke fra min hemmelige perlevenn!


i dag dukket en helt fantastisk pakke opp i min postkasse, den hadde en kube form og var lett og skranglet.... jeg rev opp papiret....og der møtte en muffins meg!


her er alt det nydelige som veltet ut av muffinsen i stoff....

swarovski hjerter i to str, nydelige....


glass hjerter i rødt og grå/sort, og et lava sten hjerte


den søte muffinsen! love it



et stort rosa glasshjerte... små 4 mm swarovski bicone


et swarovski hjerte i golden!


og til slutt en sølv lenke!
dette var en fantastisk pakke som må ha gått over budsjettet!
det var med et koselig kort, og hintet var; perlevenner er også venner... noe jeg mener jeg skrev til Pia en dag!
det er i allefall Pia som er min søte perlevenn denne mnd!
tusen takk for en super pakke Pia
stor klem






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar