lørdag 29. mai 2010

Hemmeligperlevenn i Mai!


Her er alt som veltet ut av min pakke denne mnd!
masse flott og mye jeg ser frem til å bruke!
En stor sommer fugl, et stort krystall annheng i tuskis farge, ikke en farge jeg bruker så ofte, men frisk og fin nå til sommeren! skal lage noe fint med det!
også noen swarovski perler og noen swarovski krystaller! mm


Store låser og små ting til mobil pynt og bokmerker o.l, flott!

Mere charms og små dill!


Perler til pandora armbånd og ørekroker og annheng som det sto sølv og sølvplett på, er det ørekrokene som er sølv?
dette anhenget har jeg fått ett av før , det var fra Inga tror jeg og det er bare rå lekkert!!



Et flott glass arbeid, lurte på om ejg skulle bruke det på en skinnsnor til armbånd?
lekkert var det i allefall, har du laget det selv min venn?
tusen takk min venn!



1 kommentar:

  1. Så mye fint du fikk:) Men hvem var vennen din? Klarer ikke å se det jeg.

    SvarSlett