onsdag 17. september 2014

September pakke

Oversikt over hele pakken jeg fikk denne mnd...

klokke for å passe på tiden nå i høsten :-)

Blanding i høstens farger :-)

Nydelige lilla, disse gleder jeg meg til å lage noe av <3 td="">

Liten wire for å lage armbånd med ungene, aktiviterer i høsten :-)


Knall rosa hjerter i skjell, må bli noen smykker til barn av dette


Tusen takk for en fin pakke.... skal prøve å få laget noe til utfordringen, men jeg føler ikke dagene strekker til nå, mye skjer både privat og på jobb... og i oktober tror jeg at jeg må ta pause, da skal vi ut å reise så jeg er vekke 3 helger på rad og 7 arbeids dager vekke, så jeg vet ikke om jeg klarer å få sendt pakke...
Men nå er vi også vekkreist denne helgen og neste helg, ja faktsik er vi borte 5 helger fremover, Bergen, Oslo, MAllorca, og så en blåtur med noen fantastiske jenter.... men jeg skal likevel se om jeg ikke klarer utfordringen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar