tirsdag 8. mars 2011

perlevenn pakke fra mars mnd!


i dag fikk jeg er fin perlevenn pakke fra min mars venn!
her var det litt av hvert, ferskvannsperler, perlekapper, låser, sølv folerte perler, ja mye forkjellig! og ja, en dumle slikkepinne, nam nam...

her er det bildet av alt i pakken, et koselig kort, metall sommerfugler og øyestikker, karabin låser, mellomdeler i messing farge, hvite, blå, grønne og røde perler, får tenke litt på det, for det var jo mye det var 3-4-5 perler av , så får se hva jeg får gjort med de.... men så var det ferskvannsperler og store flotte sølv folerte perler og de har jeg alt laget noe av, se nederst i innlegget!

nydelige cateye, blir nok øredobber!



så har jeg altså ikke klart å styre meg, måtte rett på loftet og lage noe av de nydelige blå perlene, det ble armbånd og øredobber, nå har jeg tre igjen, får lage et annheng også tenkte jeg!

jeg syns disse var bare nydelige!

har hengt på små blanke swarovski krystaller i mellom!


tusen takk til min sprekkeferdige perlevenn!

1 kommentar: