lørdag 7. august 2010

hemmelig perlevenn august og hemmelig uvenn juli


min hemmelige perle uvenn pakke kom da jeg var på ferie, og jeg har vært litt sen med å blogge den, beklager min uvenn... men her er den;
en lås og noen slidere som var helt brukbare, ellers var det mye søppel, som nok ikke blir brukt av meg, men min datter på 7 vil nok bli glad for dette, det er jo det som er det artige med hemmelig perle uvenn, at vi får ryddet litt i det vi ikke vil bruke!

Så kom min hemmelig augustvenn pakke!
en vakker liten eske, men hjemmelaget sølv øreringer og hjemmelagde øsken og ring om jeg ikke tar feil... bare se på denne pakken;


noen rosa krystaller i rundeller....

hjemme laget øsken?

hjemmelaget ring i sølv?

og noe jeg har ønsket meg lenge, sølv ringer til å tre perler på til øredobber...

tusen takk min kjære venn, jeg skriver ikke hvem du er selv om det er veldig klart, ,men kansje ikke like klart for alle... så da kan dere tenke litt på det....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar