onsdag 25. november 2009

perlevenn pakke for november!


fikk en flott pakke fra min hemmelige november venn.... hun kjenner meg nok godt, for her var det mye etter min smak!!
swarovski krystaller, 8mm blanke med ab, 6 mm lys rosa....

¨
nydelige ferskvannsperler!!



mørk rosa 6 mm og golden shadow...


her var også heng til øredobber med rosa swarovski, blir lekre med de rosa krystallene jeg har fått med!!! var også låser med grønne swarovski!
dette var en flott pakke Tonje, som passet meg perfekt! tusen tusen takk, gleder meg til å lage øredobber og ikke minst et fint ferskvanns perle kjede
og så legger jeg med et bilde av min adventskalender til ei god venninne...
denne skal Maylin få av meg...
hun er for det første en god venninne, og for det andre så har hun vært så grei å hatt med en del smykker på jobben sin og solgt for meg!!
så i kveld skal jeg overraske henne med denne når jeg stikker innom etter at ungene er i seng!!
ha en fin kveld alle sammen!!
klem







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar